Why I Am Not Going to Buy a Computer

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Why I Am Not Going to Buy a Computer koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Why I Am Not Going to Buy a Computer koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Why I Am Not Going to Buy a Computer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
54 Kč
Není skladem

Krátký popis
'Do I wish to keep up with the times? No. My wish simply is to live my life as fully as I can' The great American poet, novelist and environmental activist argues for a life lived slowly. Penguin Modern: fifty new books celebrating the pioneering spirit of the iconic Penguin Modern Classics…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Why I Am Not Going to Buy a Computer je 131 Kč

Výběr knih autora Wendell Berry

Zobrazit všechny knihy autora Wendell Berry
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.