Why You Feel the Way You Do

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Why You Feel the Way You Do koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Why You Feel the Way You Do koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
382 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Why You Feel the Way You Do koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
382 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Why You Feel the Way You Do

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele DeVorss a Co ,U.S.

Zobrazit všechny knihy vydavatele DeVorss a Co ,U.S.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.