Wild Eyes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wild Eyes koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wild Eyes koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wild Eyes koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wild Eyes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The second book in the Rose Hills series by Sunday Times Bestselling* author Elsie Silver. A rugged mountain town seemed like the perfect escape from a life in shambles.But on day one, she ran full tilt into the world's hottest single dad, and now all her plans are ruined.As a chart-topping…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Wild Eyes je 299 Kč

Výběr knih autora Elsie Silver

Zobrazit všechny knihy autora Elsie Silver
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.