Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od svého uvedení na trh prošel operační systém Windows 10 mnoha změnami. Do tohoto nového vydání jsme zahrnuli novinky ze všech výročních aktualizací včetně těch z jara 2019: tmavý a světlý režim, nové nastavení nabídky Start, funkce Windows Hello, Windows Ink, OneDrive, Malování 3D,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Windows 10 - Průvodce uživatele, 2. vydání je 258 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Josef Pecinovský, Rudolf Pecinovský
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.