1001 tipů a triků pro Microsoft Windows 10

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1001 tipů a triků pro Microsoft Windows 10 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1001 tipů a triků pro Microsoft Windows 10 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1001 tipů a triků pro Microsoft Windows 10 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1001 tipů a triků pro Microsoft Windows 10 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

1001 tipů a triků pro Microsoft Windows 10 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 1001 tipů a triků pro Microsoft Windows 10 - Pecinovský Josef. Nechcete složitě a zdlouhavě hledat postupy, jimiž lze urychlit a zefektivnit každodenní úkony ve Windows 10? Nebo rádi objevujete netušené možnosti, novinky a výhodné triky, jimiž svůj systém vyladíte na maximum? V tom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1001 tipů a triků pro Microsoft Windows 10 je 290 Kč

Výběr knih autora Josef Pecinovský

Zobrazit všechny knihy autora Josef Pecinovský
Výběr knih vydavatele Computer Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.