With a Little Luck

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

With a Little Luck koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
With a Little Luck koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

With a Little Luck koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
With a Little Luck koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
620 Kč
Skladem (odeslání ihned)

With a Little Luck koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 6 dalších variant  
With a Little Luck koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

With a Little Luck koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

With a Little Luck koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

With a Little Luck koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

With a Little Luck koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
525 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

With a Little Luck koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
525 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
'Wonderful, witty, and as sweet as spun sugar.' Kirkus'[A] breezy and fun romantic comedy.' Publishers WeeklyFrom #1 New York Times-bestselling author Marissa Meyer - after being magically gifted with incredible luck, a boy discovers this gift just may be a curse when it comes to love.Jude is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy With a Little Luck je 354 Kč

Výběr knih autora Marissa Meyer

Zobrazit všechny knihy autora Marissa Meyer
Výběr knih vydavatele Faber and Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber and Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.