A Kidnapped West

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Kidnapped West koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
A Kidnapped West koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Kidnapped West koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Kidnapped West koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Kidnapped West koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Kidnapped West koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
A Kidnapped West koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Kidnapped West koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
266 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Politologie a politika od společnosti Faber and Faber.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Kidnapped West je 280 Kč

Výběr knih autora Milan Kundera

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kundera
Výběr knih vydavatele Faber and Faber

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber and Faber
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.