WJEC GCSE History: Germany in Transition, 1919–1939 and the USA: A Nation of Contrasts, 1910–1929

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 679 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

WJEC GCSE History: Germany in Transition, 1919–1939 and the USA: A Nation of Contrasts, 1910–1929 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
679 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Help every student to develop the in-depth knowledge and historical skills they need to achieve their best with the market-leading series for WJEC GCSE History.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů John Wright , Steve Waugh , R. Paul Evans

Zobrazit všechny knihy autora John Wright, Steve Waugh, R. Paul Evans
Výběr knih vydavatele Hodder Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.