WJEC Eduqas GCSE History: Germany in transition, 1919-39

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 650 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

WJEC Eduqas GCSE History: Germany in transition, 1919-39 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bring out the best in every student, enabling them to develop in-depth subject knowledge and historical skills with the market-leading series for Eduqas, fully updated to help you navigate the content and assessment requirements for the 9-1 GCSE.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů John Wright , Steve Waugh

Zobrazit všechny knihy autora John Wright, Steve Waugh
Výběr knih vydavatele Hodder Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.