Wonder Woman 1: Lži

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 599 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wonder Woman 1: Lži koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wonder Woman 1: Lži koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
635 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Wonder Woman 1: Lži koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
669 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Heroická. Ikonická. Nezastavitelná. Vyzbrojená lasem pravdy a silou samotných bohů, je princezna Diana z Themysciry – známá jako Wonder Woman – jedním z největších hrdinů historie. Ale kým je doopravdy? Ani sama Diana si tím není jistá. Její vzpomínky si navzájem odporují a jsou plné lží, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Wonder Woman 1: Lži je 634 Kč

Výběr knih autora Greg Rucka

Zobrazit všechny knihy autora Greg Rucka
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.