World Atlas of Whisky 3rd edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

World Atlas of Whisky 3rd edition koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

World Atlas of Whisky 3rd edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 125 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This new, fully updated and revised edition of The World Atlas of Whisky provides an in-depth, comprehensive journey through the history, process, distilleries and expressions of world whiskies.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy World Atlas of Whisky 3rd edition je 1 227 Kč

Výběr knih autora Dave Broom

Zobrazit všechny knihy autora Dave Broom
Výběr knih vydavatele Octopus Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Octopus Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.