Whisky: The Manual

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Whisky: The Manual koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
527 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Whisky: The Manual koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
584 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Whisky: The Manual koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Whisky: The Manual koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This highly accessible and enjoyable guide is full of practical and fascinating information about how to enjoy whisky.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Whisky: The Manual je 536 Kč

Výběr knih autora Dave Broom

Zobrazit všechny knihy autora Dave Broom
Výběr knih vydavatele Mitchell Beazley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mitchell Beazley
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.