New X-Men: Impérium

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New X-Men: Impérium koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
New X-Men: Impérium koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

New X-Men: Impérium koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
411 Kč
Skladem (odeslání ihned)

New X-Men: Impérium koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

New X-Men: Impérium koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
376 Kč
Není skladem

Krátký popis
Morrisonův apokalyptický příběh se v tomhle díle dočká svého rozuzlení. Mutanti jsou tak blízko svému vyhlazení, jako snad nikdy předtím. Šílená Cassandra má nejen tělo a mozek profesora Xaviera, ale i celou Shi'arskou flotilu na povel. A to už je nějaká síla. Beast je v kómatu a John Sublime a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy New X-Men: Impérium je 367 Kč

Výběr knih autorů Grant Morrison , Ethan van Sciver

Zobrazit všechny knihy autora Grant Morrison, Ethan van Sciver
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.