XX. revue Muzea paměti XX. století - 4/2024

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

XX. revue Muzea paměti XX. století - 4/2024 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
XX. revue Muzea paměti XX. století - 4/2024 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

XX. revue Muzea paměti XX. století - 4/2024 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Ve čtvrtém čísle revue Muzea paměti XX. století najdete jako vždy spoustu zajímavého čtení. Kromě jiného se v ní dozvíte o okolnostech vzniku knihy Továrna na smrt autorů Oty Krause a Ericha Kulky, kteří na jejích stránkách jako první popsali podmínky, jež panovaly v koncentračním táboře…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy XX. revue Muzea paměti XX. století - 4/2024 je 189 Kč

Výběr knih autora kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv
Výběr knih vydavatele Muzeum paměti XX.století

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum paměti XX.století
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.