Lennonova zeď v Praze - studie, rozhovory, dokumenty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 335 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lennonova zeď v Praze - studie, rozhovory, dokumenty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lennonova zeď v Praze - studie, rozhovory, dokumenty koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lennonova zeď v Praze - studie, rozhovory, dokumenty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lennonova zeď v Praze - studie, rozhovory, dokumenty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tématem této knihy jsou dějiny Lennonovy zdi v Praze. Jedná se o druhé, zásadně přepracované vydání. Autoři se zabývají nejen postupnou proměnou Lennonovy zdi a společenství okolo ní, ale také předchozí tradicí nápisů na tomto místě. Na Velkopřevorském náměstí a jeho okolí se ve výroční den…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lennonova zeď v Praze - studie, rozhovory, dokumenty je 402 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Petr Blažek, Roman Laube, Filip Pospíšil
Výběr knih vydavatele Muzeum paměti XX.století

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum paměti XX.století
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.