Вера и Россия или Настя, ползи! / Víra a Rusko, Nast'a plaz [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Вера и Россия или Настя, ползи! / Víra a Rusko, Nast'a plaz [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Вера и Россия или Настя, ползи! / Víra a Rusko, Nast'a plaz; Autor: Тунгусов священник Иоанн, Tungusov Ioann; Отрадно моему сердцу, что растут новые приходы, строятся хра ­ мы, увеличивается количество воскресных школ. И пусть далеко не везде работа в них поставлена очень хорошо: не…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Skleněný Můstek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Skleněný Můstek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.