Year of the Monkey

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Year of the Monkey koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Year of the Monkey koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
298 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Year of the Monkey koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
317 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Year of the Monkey koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
397 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Year of the Monkey - Smith Patti. From the National Book Award-winning author of Just Kids and M Train, a profound, beautifully realized memoir in which dreams and reality are vividly woven into a tapestry of one transformative year. Following a run of New Year's concerts at San…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Year of the Monkey je 342 Kč

Výběr knih autora Patti Smith

Zobrazit všechny knihy autora Patti Smith
Výběr knih vydavatele Bloomsbury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.