Yorkshire Sketchbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 559 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Yorkshire Sketchbook koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The author has returned to England to paint the landscape of his childhood in East Yorkshire. Executed in watercolour and ink, this title features panoramic scenes that have the spatial complexity of finished paintings - the broad sweep of sky or road, the patchwork tapestry of land - yet…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora David Hockney

Zobrazit všechny knihy autora David Hockney
Výběr knih vydavatele Royal Academy of Arts

Zobrazit všechny knihy vydavatele Royal Academy of Arts
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.