Young Master´s Revenge 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Young Master´s Revenge 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Young Master´s Revenge 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Young Master´s Revenge 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Young Master´s Revenge 2 - Tanaka Meca. Love's revenge can be sweet. When Leo was a young boy, he had his pride torn to shreds by Tenma, a girl from a wealthy background who was always getting him into trouble. Now, years after his father's successful clothing business has made him…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Young Master´s Revenge 2 je 172 Kč

Výběr knih autora Meca Tanaka

Zobrazit všechny knihy autora Meca Tanaka
Výběr knih vydavatele Viz Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.