Yumi a malíř nočních můr

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 362 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Yumi a malíř nočních můr koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yumi a malíř nočních můr koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yumi a malíř nočních můr koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yumi a malíř nočních můr koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Yumi a malíř nočních můr koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis

Devatenáctiletá Yumi byla vybrána už při svém narození jako dívka, která dokáže přivolávat duchy. Dělá to tak, že do vysokých sloupců staví kameny. To duchové obdivují a na oplátku pak pomáhají jejímu lidu. Stejně starý Nikaro je malíř a žije v úplně jiném světě. Po nocích obchází periferii…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Yumi a malíř nočních můr je 410 Kč

Výběr knih autora Brandon Sanderson

Zobrazit všechny knihy autora Brandon Sanderson
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.