Z archivu Sherlocka Holmese 9 - Lví hříva

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Z archivu Sherlocka Holmese 9 - Lví hříva aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Byl to nemilosrdný vrah?Sherlock už je na odpočinku a žije na mořském pobřeží v Sussexu. Tento příběh je jedním z mála, které vypráví samotný Sherlock a Watson se v něm vůbec nevyskytuje.Jednoho dne najde na svém oblíbeném místě na koupání místního učitele s hroznými ranami po celých zádech.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Arthur Conan Doyle

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Conan Doyle
Výběr knih vydavatele Kanopa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kanopa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.