Z Čech a Moravy až k severnímu pólu - Polární expedice na lodích Germanie a Hansa (1869 až 1870), Tegetthoff (1872 až 1874) a vzducholodi Italia (1928)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Z Čech a Moravy až k severnímu pólu - Polární expedice na lodích Germanie a Hansa (1869 až 1870), Tegetthoff (1872 až 1874) a vzducholodi Italia (1928) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Z Čech a Moravy až k severnímu pólu - Polární expedice na lodích Germanie a Hansa (1869 až 1870), Tegetthoff (1872 až 1874) a vzducholodi Italia (1928) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Z Čech a Moravy až k severnímu pólu - Polární expedice na lodích Germanie a Hansa (1869 až 1870), Tegetthoff (1872 až 1874) a vzducholodi Italia (1928) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
ako se poledníky neúprosně stahují k tomu pomyslnému bodu zvanému severní pól, tak k němu mířilo i množství objevitelských a vědeckých expedic. Nepřitahoval pouze magnetickou střelku, ale i muže, kteří v touze za poznáním byli ochotni podstoupit jakákoli nebezpečí a obětovat cokoli… mnozí i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Z Čech a Moravy až k severnímu pólu - Polární expedice na lodích Germanie a Hansa (1869 až 1870), Tegetthoff (1872 až 1874) a vzducholodi Italia (1928) je 216 Kč

Výběr knih autora Roman Laube

Zobrazit všechny knihy autora Roman Laube
Výběr knih vydavatele Mare-Czech

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mare-Czech
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.