Za 5 minut 12

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Za 5 minut 12 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za 5 minut 12 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za 5 minut 12 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Za 5 minut 12 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je souborem vzpomínek pamětníků druhé světové války, výpisů z kronik a písemně sepsaných pamětí, doplňujících a upravujících knihu Čvančarovy deníky. Ne vše, co nám bylo předkládáno v době totalitního režimu bylo pravdivým svědectvím událostí roku 1945 a s odchodem posledních svědků…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Za 5 minut 12 je 309 Kč

Výběr knih autorů Petr Enc , Jakub Potměšil

Zobrazit všechny knihy autora Petr Enc, Jakub Potměšil
Výběr knih vydavatele AOS Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele AOS Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.