Za všechno může Kalousek! aneb Babiš 33x jinak (a vlastně pořád stejně)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Za všechno může Kalousek! aneb Babiš 33x jinak (a vlastně pořád stejně) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za všechno může Kalousek! aneb Babiš 33x jinak (a vlastně pořád stejně) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za všechno může Kalousek! aneb Babiš 33x jinak (a vlastně pořád stejně) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za všechno může Kalousek! aneb Babiš 33x jinak (a vlastně pořád stejně) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
113 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jeden 33 × řekl, druhý 33 × napsal. První to nejspíš mínil vážně, druhý bral každopádně jako východisko k absurdním sémantickým přemetům. Co je tvoje, to je moje. Je v tom sranda na způsob ready-mades, ale taky na ostří nože: tenhle fikční svět má totiž docela těsnou korespondenci s realitou.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Za všechno může Kalousek! aneb Babiš 33x jinak (a vlastně pořád stejně) je 126 Kč

Výběr knih autora B.A. Bitch

Zobrazit všechny knihy autora B.A. Bitch
Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.