Záběhlice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Záběhlice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záběhlice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záběhlice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záběhlice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Záběhlice - Moravec Michal. Více než čtyři sta často unikátních a dosud nepublikovaných fotografií a různých historických dokumentů plasticky ukazuje dávnou i novější historii Záběhlic a částečně i přilehlých čtvrtí Zahradního Města, Spořilova, Práčů a Bohdalce. Především však…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Záběhlice je 327 Kč

Výběr knih autora Moravec Michal

Zobrazit všechny knihy autora Moravec Michal
Výběr knih vydavatele Toužimský a Moravec

Zobrazit všechny knihy vydavatele Toužimský a Moravec
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.