Začínáme programovat v jazyku Java

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Není skladem

Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začínáme programovat v jazyku Java koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato publikace uvádí čtenáře do světa programování prostřednictvím jazyka Java, jenž je v současné době nejpoužívanějším jazykem pro tvorbu rozsáhlých programů a aplikací. Postupně čtenáře seznamuje s jednotlivými konstrukcemi jazyka, a přitom se neomezuje pouze na to, jak navržený program…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Začínáme programovat v jazyku Java je 380 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Pecinovský, Jarmila Pavličková
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.