Začněte... Aprílem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 106 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Začněte... Aprílem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
106 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začněte... Aprílem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začněte... Aprílem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Začněte... Aprílem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
95 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor, tiskový mluvčí Státní veterinární správy, ve své knížce sděluje čtenáři vlídně, nenuceně a úsměvně názory na věci „veřejné“, specificky a mile se pozastavuje nad lidskou hloupostí.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Začněte... Aprílem je 106 Kč

Výběr knih autora Josef Duben

Zobrazit všechny knihy autora Josef Duben
Výběr knih vydavatele Agentura KRIGL

Zobrazit všechny knihy vydavatele Agentura KRIGL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.