Mami, tati, chci být rybářem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mami, tati, chci být rybářem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mami, tati, chci být rybářem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mami, tati, chci být rybářem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mami, tati, chci být rybářem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Mami, tati, chci být rybářem - Hoňková Iva. V naší republice má rybářství svou dlouholetou tradici. V poslední době vzrostl zájem dětí o tento druh záliby, což bylo podnětem k vytvoření knihy. Je to rádce, určený všem dětem, které touží stát se rybářem. Naleznete zde úkladní pravidla…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mami, tati, chci být rybářem je 171 Kč

Výběr knih autora Iva Hoňková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Hoňková
Výběr knih vydavatele Agentura KRIGL

Zobrazit všechny knihy vydavatele Agentura KRIGL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.