Záhada domu Marwicků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Záhada domu Marwicků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záhada domu Marwicků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Záhada domu Marwicků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Není skladem

Záhada domu Marwicků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záhada domu Marwicků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záhada domu Marwicků koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Žiju vedle domu, kde straší. Začala jsem mít podezření, že je s gotickým domem něco v nepořádku, když jeho rodina prchla uprostřed noci, děti s křikem a matka uplakaná. Nikdy se nevrátili, aby si odvezli nábytek. Žádná rodina tam nezůstane dlouho. Zvířata se tomu místu vyhýbají. Jednou mi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Záhada domu Marwicků je 288 Kč

Výběr knih autora Darcy Coates

Zobrazit všechny knihy autora Darcy Coates
Výběr knih vydavatele Fobos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fobos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.