Záhady Číny a Tibetu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Záhady Číny a Tibetu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záhady Číny a Tibetu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záhady Číny a Tibetu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Záhady Číny a Tibetu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sestoupily z nebes tajemné dračí bytosti? Co se odehrávalo v prastarých svatyních na poušti Gobi? Kde se nachází vchod do neznámé podzemní říše? Odkud přilétají záhadné objekty nad horou Kailás? Podařilo se odhalit tajemství Bílé pyramidy? Jaké přísně tajné rituály byly vykonávány v podzemí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Záhady Číny a Tibetu je 191 Kč

Výběr knih autora Arnošt Vašíček

Zobrazit všechny knihy autora Arnošt Vašíček
Výběr knih vydavatele Mystery Film

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mystery Film
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.