Zahradní krby a grily I -- (2., upravené vydání) - [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Zahradní krby a grily I -- (2., upravené vydání) - [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Zahradní krby a grily I -- (2., upravené vydání); Autor: Vlk Václav; Kniha je určena těm, pro které je zahrada místem oddychu a společenských setkání, lidem, kteří si stavby provádějí sami i kteří si nechávají profesionálně zhotovit "oheň v zahraděě". Nosným tématem knihy jsou klasické…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Václav Vlk

Zobrazit všechny knihy autora Václav Vlk
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.