Stálo to za ...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stálo to za ... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stálo to za ... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stálo to za ... koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stálo to za ... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Stálo to za ... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Stálo to za ... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Není skladem

Stálo to za ... koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každá doba je nějaká, ale sranda musí být. No, veselé to vždycky nebylo v těch dávných létech šedesátých, ale to neznamená, že nebyla žádná sranda. Byla, a né že ne. Byli jsme mladí, milovali jsme holky, život, taneční čaje a divadlo! Hráli Suchý a Šlitr, Dostavník, Šimek a Grossman……

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stálo to za ... je 219 Kč

Výběr knih autora Václav Vlk

Zobrazit všechny knihy autora Václav Vlk
Výběr knih vydavatele Jonathan Livingston

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jonathan Livingston
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.