Zakázané zdraví / Nevyléčitelné bylo včera

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zakázané zdraví / Nevyléčitelné bylo včera koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zakázané zdraví / Nevyléčitelné bylo včera koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha je výsledkem mnohaleté práce sběru dat o údajně nevyléčitelných nemocech, ve které se biofyzik Andreas Kalcker odvážil říkat pravdu a nabízí řešení tam, kde podle medicíny žádné není. Poté, co překonal sám nevyléčitelné onemocnění, se mu podařilo zjistit, co je vlastně společným…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zakázané zdraví / Nevyléčitelné bylo včera je 303 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.