Zaklínač III. - Krev elfů, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zaklínač III. - Krev elfů, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaklínač III. - Krev elfů, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaklínač III. - Krev elfů, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaklínač III. - Krev elfů, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaklínač III. - Krev elfů, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cintra je v troskách a stala se nilfgaardským protektorátem. Válka hrozí, že zasáhne i všechny okolní země, jež se stanou vazalskými provinciemi pod nadvládou nilfgaardkého císaře Emhyra. Jediný, kdo může válečné štěstí vychýlit na jednu či na druhou stranu, je zmizelá princezna Cirilla, vnučka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zaklínač III. - Krev elfů, 3. vydání je 242 Kč

Výběr knih autora Andrzej Sapkowski

Zobrazit všechny knihy autora Andrzej Sapkowski
Výběr knih vydavatele Leonardo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leonardo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.