Zákon o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích (219/2000 Sb.). Komentář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích (219/2000 Sb.). Komentář koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích (219/2000 Sb.). Komentář koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích (219/2000 Sb.). Komentář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 100 Kč
Není skladem

Zákon o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích (219/2000 Sb.). Komentář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 138 Kč
Není skladem

Krátký popis
Předkládaný komentář zákona o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích (zákon č. 219/2000 Sb.), který je jedním z nejhůře uchopitelných zákonů v legislativě České republiky, je dílem autorů JUDr. Ondřeje Závodského, Ph.D. a Mgr. Martina Svobody. Obtížným úkolem je samotné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích (219/2000 Sb.). Komentář je 1 147 Kč

Výběr knih autora Ondřej Závodský

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Závodský
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.