Čas oligarchů, jejich sluhů a nepřátel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čas oligarchů, jejich sluhů a nepřátel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vláda oligarchů v demokratickém systému. Jaké jsou její silné a slabé stránky? Dá se porazit? Audiokniha Nadačního fondu proti korupci Čas oligarchů, jejich sluhů a nepřátel vysvětluje, že Andrej Babiš není jediný, kdo dnes vládne. Jeho pád nemusí být koncem vlády oligarchů. Může být jen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čas oligarchů, jejich sluhů a nepřátel je 169 Kč

Výběr knih autora Ondřej Závodský

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Závodský
Výběr knih vydavatele Audioknihovna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audioknihovna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.