Zákon o preventivní restrukturalizaci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 049 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o preventivní restrukturalizaci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 049 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o preventivní restrukturalizaci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 091 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o preventivní restrukturalizaci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 097 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o preventivní restrukturalizaci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
973 Kč
Není skladem

Zákon o preventivní restrukturalizaci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 036 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vychází první komentář ke zcela novému zákonu o preventivní restrukturalizaci, jenž nabyl účinnosti 23. 9. 2023 a byl do našeho právního řádu zařazen povinnou transpozicí evropské směrnice o restrukturalizaci a insolvenci. Preventivní restrukturalizace je zcela novým právním nástrojem, jehož…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o preventivní restrukturalizaci je 1 049 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Brož, Adam Sigmund, Lucie Kačerová, Jiří Voda
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.