Pane, smiluj se a obnov nás - Sedm kajících žalmů nejen na dobu postní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pane, smiluj se a obnov nás - Sedm kajících žalmů nejen na dobu postní koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pane, smiluj se a obnov nás - Sedm kajících žalmů nejen na dobu postní koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pane, smiluj se a obnov nás - Sedm kajících žalmů nejen na dobu postní koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pane, smiluj se a obnov nás - Sedm kajících žalmů nejen na dobu postní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pane, smiluj se a obnov nás - Sedm kajících žalmů nejen na dobu postní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pane, smiluj se a obnov nás - Sedm kajících žalmů nejen na dobu postní koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sedm kajících žalmů, z nichž nejznámější jsou žalmy 51 (Miserere) a 130 (De profundis), spojuje téma lítosti nad hříchy a touhy po Božím odpuštění. Modlitba těchto žalmů odvrací člověka od bezmoci a zoufalství. Před Bohem si nemusíme na nic hrát, zamlčovat svou bolest nebo vinu. Když před ním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pane, smiluj se a obnov nás - Sedm kajících žalmů nejen na dobu postní je 87 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Brož

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Brož
Výběr knih vydavatele Karmelitánské nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karmelitánské nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.