Zákony, zákoníky a jejich aplikační praxe v 18.–20. století v českých zemích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákony, zákoníky a jejich aplikační praxe v 18.–20. století v českých zemích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zákony, zákoníky a jejich aplikační praxe v 18.–20. století v českých zemích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákony, zákoníky a jejich aplikační praxe v 18.–20. století v českých zemích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákony, zákoníky a jejich aplikační praxe v 18.–20. století v českých zemích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kolektivní monografie se v právněhistorickém pohledu zabývá tím, nakolik se soudy při své praxi v českých zemích v 18.–20. století řídily doslovným zněním aplikovaného právního předpisu a nakolik při rozhodování šly nad jeho rámec. Autoři na vybraných právních institutech občanského, správního,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákony, zákoníky a jejich aplikační praxe v 18.–20. století v českých zemích je 274 Kč

Výběr knih autora Jiří Šouša

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Šouša
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.