Český a německý sedlák v zrcadle krásné literatury 1848-1948

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 424 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český a německý sedlák v zrcadle krásné literatury 1848-1948 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český a německý sedlák v zrcadle krásné literatury 1848-1948 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
482 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český a německý sedlák v zrcadle krásné literatury 1848-1948 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
550 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Český a německý sedlák v zrcadle krásné literatury 1848-1948 - Kubů Eduard;Šouša Jiří. Diskurz mezi historií a literární vědou na téma selského a hraničářského románu Selský román a jeho specifická odnož - román hraničářský - náležely v závěru 19. a v první polovině 20. století k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český a německý sedlák v zrcadle krásné literatury 1848-1948 je 485 Kč

Výběr knih autorů Eduard Kubů , Jiří Šouša

Zobrazit všechny knihy autora Eduard Kubů, Jiří Šouša
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.