Žaloba v civilním řízení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 393 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žaloba v civilním řízení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žaloba v civilním řízení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Žaloba v civilním řízení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
500 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Žaloba v civilním řízení - Svoboda Karel. V druhém vydání monografie Žaloba v civilním řízení se autor (soudce Nejvyššího soudu České republiky) vrací k pojmu žaloby, jejích druhů a jejích účinků a podrobně vysvětluje veškeré související problémy a náležitosti žaloby. Autor se tématu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žaloba v civilním řízení je 440 Kč

Výběr knih autora Karel Svoboda

Zobrazit všechny knihy autora Karel Svoboda
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.