Zámek a klíč 2: Hlavohrátky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zámek a klíč 2: Hlavohrátky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zámek a klíč 2: Hlavohrátky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zámek a klíč 2: Hlavohrátky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
457 Kč
Není skladem

Zámek a klíč 2: Hlavohrátky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tři sourozenci Zámkovi přežili strašlivý vražedný útok ve vlastním domě, který stál život jejich otce. Ve chvíli, kdy si začínají znova dávat dohromady své životy, objeví malý Bóďa starý klíč s naprosto neuvěřitelnou schopností. Co myslíte, že by se stalo, kdybyste dokázali překonat vlastní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zámek a klíč 2: Hlavohrátky je 505 Kč

Výběr knih autora Joe Hill

Zobrazit všechny knihy autora Joe Hill
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.