Zamilovaná

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zamilovaná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zamilovaná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nový dievčenský román Mirky Varáčkovej. Po Nepobozkanej prichádza Zamilovaná!Val je nenapraviteľná knihomoľka. Miluje dievčenské knižky a sníva o frajerovi, ktorý by nebol o nič horší ako hrdinovia zo stránok kníh, no namiesto bozkov dostane počas letných prázdnin sadru. Lebo ju zasypala…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zamilovaná je 282 Kč

Výběr knih autora Miroslava Varáčková

Zobrazit všechny knihy autora Miroslava Varáčková
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.