Zostanem s tebou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zostanem s tebou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zostanem s tebou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Odkedy sa Terezini rodičia rozviedli, neustále sa presúva medzi dvoma domácnosťami. Otec má navyše novú frajerku a od Terezy sa očakáva, že s ňou nájde spoločnú reč. Ona však radšej uteká do sveta skíc a umenia. Keď sa práve nezakráda do starej továrne, aby jej steny skrášlila maľbami, a nekŕmi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zostanem s tebou je 265 Kč

Výběr knih autora Miroslava Varáčková

Zobrazit všechny knihy autora Miroslava Varáčková
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.