Zaostřeno na chemii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zaostřeno na chemii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zaostřeno na chemii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaostřeno na chemii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaostřeno na chemii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zaostřeno na chemii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
VŠCHT Praha vydala u příležitosti oslav 70 let samostatné existence novou knihu o dávné i nedávné historii školy. Kniha v nebývalém rozsahu postihuje institucionální dějiny školy v širším politickém, hospodářském, společenském a vědním kontextu. Chronologicky i konceptuálně se člení do tří…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zaostřeno na chemii je 337 Kč

Výběr knih autora Věra Dvořáčková

Zobrazit všechny knihy autora Věra Dvořáčková
Výběr knih vydavatele Národní technické muzeum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní technické muzeum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.