Zápisky z války

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zápisky z války koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisky z války koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zápisky z války koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisky z války koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zápisky z války koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisky z války koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Zápisky z války koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisky z války koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je sestavena z deníkových záznamů za první tři měsíce ukrajinské války. Vyhraněné emoce, ale i schopnost racionálního pohledu, přesné postřehy i to, jak se ukrajinská společnost od 24. února vyvíjela, to vše je tu obsaženo. Věci, které se ze zpravodajských agentur nedozvíte, ani se k nim…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zápisky z války je 248 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.