Zázrak regenerativní medicíny - Jak přirozeně zvrátit proces stárnutí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 301 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zázrak regenerativní medicíny - Jak přirozeně zvrátit proces stárnutí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zázrak regenerativní medicíny - Jak přirozeně zvrátit proces stárnutí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zázrak regenerativní medicíny - Jak přirozeně zvrátit proces stárnutí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Není skladem

Zázrak regenerativní medicíny - Jak přirozeně zvrátit proces stárnutí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Elisa Lottorová představuje poslední trendy nového přístupu k medicíně, který se zaměřuje na tělesné rege-nerativní schopnosti namísto potlačování symptomů nemocí, a vysvětluje, jak každý z nás může spustit sa-moléčbu, předcházet nemocem a zvrátit proces stárnutí, aby žil déle, zdravěji a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zázrak regenerativní medicíny - Jak přirozeně zvrátit proces stárnutí je 334 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.