Zdravotní systém první Československé republiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zdravotní systém první Československé republiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdravotní systém první Československé republiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdravotní systém první Československé republiky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdravotní systém první Československé republiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zdravotní systém první Československé republiky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha přibližuje problematiku vývoje československého veřejného zdravotnictví ve dvacátých a třicátých letech 20. století, a to nejen čtenářům z řad odborníků, ale i zájemcům z širšího spektra laické veřejnosti, kteří se zajímají hlouběji o reálie prvorepublikového Československa. Poskytuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zdravotní systém první Československé republiky je 1 182 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Tomáš Halama

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tomáš Halama
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.