Železná rada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 264 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Železná rada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Železná rada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Železná rada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Není skladem

Železná rada koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Železná rada koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Železná rada koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je doba válek a revolucí, konfliktů a intrik. Nový Krobuzon je trhán na kusy zvenčí i zevnitř. Válka s Tešem, přízračným městem Líně tekoucí tekutiny, a povstání na ulicích a v domech strhává město k propasti. Mystická maskovaná postava podněcuje podivnou rebélii, zatímco se zrada a násilí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Železná rada je 282 Kč

Výběr knih autora China Miéville

Zobrazit všechny knihy autora China Miéville
Výběr knih vydavatele Neznámé nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Neznámé nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.