The Last Days of New Paris

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Last Days of New Paris koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

Krátký popis
A thriller of a war that never was - of survival in an impossible city - of surreal cataclysm. In The Last Days of New Paris, China Mieville entwines true historical events and people with his daring, uniquely imaginative brand of fiction, reconfiguring history and art into something new. …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Last Days of New Paris je 328 Kč

Výběr knih autora China Miéville

Zobrazit všechny knihy autora China Miéville
Výběr knih vydavatele MacMillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele MacMillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.